Elektroniczna skrzynka podawcza
Do Urzędu Miejskiego w Głogowie dokumenty elektroniczne można doręczać korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP, która dostępna jest pod adresem:
Uwaga: aby można było złożyć dokument w formie elektronicznej do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne.
Jeżeli nie masz jeszcze konta na platformie ePUAP kliknij w poniższy link aby je założyć:
Aby złożyć wniosek drogą elektroniczną kliknij w poniższy link i zaloguj się na platformie ePUAP:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miejskiego:
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego; (link powyżej).
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miejskiego:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF, ODT
- XLS, ODS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Metryka dokumentu
ukryjTytuł dokumentu: | Elektroniczna skrzynka podawcza |
---|---|
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miejski w Głogowie |
Informację opublikował: | Jan Chitro |
Data publikacji: | 04.07.2013 09:49 |
Wytworzył lub odpowiada za treść: | Jan Chitro |
Data na dokumencie: | 17.01.2019 |
Informację aktualizował: | Jan Chitro |
Data aktualizacji: | 29.04.2022 10:12 |